blåbärsbullar som svar på mina böner?

Jag är väldigt mensig och väldigt godissugen. Jag har ätit mig igenom det kvarvarande förrådet hemma av ett par ensamma digestivkex, tre marsmallows som låg kvar i en påse, några krutonger från en annan påse och funderade på att öppna en påse med pecannötter när jag såg att de gick ut i januari.

Nu ska jag nog rota igenom mina gamla Allt om mat för att hitta receptet på bullar med blåbär, kanske jag och skrutt kan ägna lite tid åt att baka när hon vaknar.

Annars så äter jag upp de sista rånen, enda sorgen är bara att smörgåsmargarinet är nästan slut. Och rån utan vare sig ost eller smörgåsmargarin smakar sågspån.

Åhh... idag längtar jag tillbaka till seveneleven i Hammarby Sjöstad, då hade jag tillgodosett mitt trängande behov av godsaker på två röda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback