vilken bloggtyp är du?

Jag känner mig aptråkig, men testet jag hittade hos Hanna Fridén stämmer verkligen in på mig. Förutom att jag faktiskt bryr mig om de få läsare jag har. Jag tycker ju att 20 unika är något av ett rekord och blir lite varm och glad sådär.

Vilken bloggtyp är du?

"Dagboksbloggare
Din blogg är din offentliga dagbok. Du skriver om tentor, mensvärk, godissug, barnuppfostran, tandläkarbesök, ångest, spindelfobi och relationsproblem. Du skiter fullständigt i huruvida dina inlägg innehåller korrekt grammatik, kommatering och tangentbordsmissar. Din blogg är ändå bara till för vardaglig ventilering och att ingen läser den bekommer dig inte det allra minsta. "

Kommentarer
Postat av: Bodil

Godkväll och tack för besöken hos mig. Här finns det allt möjligt att läsa ser jag. Och fina bilder på en liten sötnos. Jag skall bli mormor till sommaren. Skall bli så kul. Min man har redan två små söta barnbarn. Det är nästan mina också.
Vilken bloggtyp jag är??? Tja jag är nog ganska alldaglig. Skriver mest om sådant som händer i min vardag. Och så vill jag gärna visa foton. Vänta bara tills det börjar växa i min trädgård, då skall ni få se bilder vill jag lova!
Kram på dig från Bodil

Postat av: Floria

Då får jag som färsk trädgårdsägare se fram emot lite tips och ideér! Och jag skriver ju också mest om min vardag, inget fel i det.

2008-03-19 @ 15:26:15
URL: http://floria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback