vårkänslor

Jag har faktiskt lite vårkänslor idag. När den första stressen över ännu en dag hemma så bestämde jag mig för att se det positivt. Skruttisens feber är i stort sett försvunnen, även om hon fortfarande är trött och hängig, så vi har redan varit ute i solen i en kvart och gungat lite. Nu ska jag ta tag i mer städning här hemma.
Det var meningen att vår extended family för att sno ett facebookuttryck skulle komma på lördag, men nu är vännen L med barn i hemstaden, så maken blir den enda som kommer, men det är ändå tillräckligt med besök för att jag ska vilja städa. Så har vi ju dagis hembesök på tisdag.

Det känns lite trist, för jag köpte massor med vårblommor för någon vecka sen, har pärlhyacinter på soffbordet och narcisser i köket, samt tulpaner i fönstert - alla börjar vissna. Ok att tulpanerna gör det, men brukar inte lökar hålla längre?

Nu hoppas jag att snön töar bort och att det börjar hända lite mer spännande saker i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon!

Postat av: ffloria

Godmorgon på dig! Jag antar att jag förärar dig ett besök efter den hälsningen ;-) Nej, jag skojar bara, såklart jag tittar in till dig.

2008-03-27 @ 09:52:03
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback