vafalls - äter de bara gurka i det där hemmet?

Insåg att jag i två inlägg har skrivit om skruttans gurkätande. Det ser ju lite knäppt ut. Faktum är att skruttans diet har varit halva vällingflaskor och just gurka blandat med en och annan ostbåge ända sen i torsdags. Så det hon äter, får hon. Även om det nästan bara blir gurka.

Själv bakade jag bullar, med viss assistans från skruttan - de tio minuter hon orkade. Det blev några med äppelmos/kanel-fyllning och några med mandelmassefyllning. Så gjorde jag schackrutor som vi tänkte ta med till svärföräldrarna i påsk, men det verkar som om jag håller på att äta upp dem.


Det där nya, hälsosamma livet är det visst bara skruttan som fastnat för. Gurka eller kakor, vad säger man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback