tråklista

Bara för att jag just nu har så tråkigt, tänkte jag lista några grå företeelser:

1. sjuka barn - no explanation needed
2. facebook - hur kan så många vara inne på något så fruktansvärt tråkigt? när nyhetens behag väl lagt sig och alla gamla vänner hittade finns nada intresse kvar.
3. handdiska - inte nog med att det tar tid och är blött, jag förstör mina händer också. tack alla eventuella högre makter jag kan komma på för diskmaskinen
4. ännu en dag med regn. jag vill aldrig mer gå ut, men jag måste för...
5. jag har mens. och det är extremtråkigt. och detta ska jag stå ut med tills jag är igenomsnitt 41-47 år. halleluja.
6. att inte ha tillräckligt med pengar för att kunna köpa vad jag vill. jag shoppade loss på
inreda.com nyss, men valde snabbt att stänga ner sidan när jag insåg att allt det där som jag tänkte klicka hem inte rymdes inom denna månadens budget.

Nu måste jag sluta, för att inte knäcka ner mig totalt. Jag ska förlora mig i denna blogg istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback