stöldgods igen

Stulen från ett bedårande barn av sin tid

1. Svensk kändiskille du skulle vilja hångla upp?
Salem Al Fakir - vilken sötnos.

2. Svensk kändistjej vars garderob du vill sno?
Hm... svårt. Jag gillar ju Englas kläder, men är hon verkligen en kändis?

3. Ditt senaste klädinköp?
En kjol från designsveriges rea, syns längre ner i bloggen. Fick massor med komplimanger när jag tog den på mig!

4. Vad gör du i helgen?
Det är söndag - har spenderat den hemma med sjuk dotter och ohängd älskling, och ett ljuspunktsbesök av älskade vännen S. Nästa helg blir det förhoppningsvis lite shopping, melodifestival och bokklubbsmiddag hos nämnda S.

5. Trend du har tröttnat på?
Jag är inte mycket för huvudbonader, men det kanske inte är trend längre ändå? 

6. Vad klarar du dig inte utan i din necessär?
hudkräm och läppbalsam. Är en riktig torris.

7. Vad har du på dig i kväll? Och i morgon?
lejongul/vit tunika och mina älskade james jeans. Imorgon - ingen aning, kommer vara hemma med sjukt barn så det blir nog något bekvämt.

8. När helgen är slut, vad kommer du att ångra mest av allt?
Har inte valt själv vad jag gjort, så det går inte ångra. ´Möjligen att vi valde dagisstart i januari med alldeles för många vab-dagar som följd.

9. Vad har du för soundtrack i helgen?
Totoro-intromusiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback