Om motion...

  • Gillar du motion? Om inte, varför inte?

Såklart, men jag tänker inte på det sättet. Jag gillar inte all motion förutsättningslöst, jag gillar de sätt att motionera som jag finner underhållande.

  • Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?

Hrm.. om det faktum att jag har en stegräknare gör att jag motionerar regelbundet ja, annars nej.

  • Hur långa är/vill du ha motionspassen?

Jag gillade en timmas step-pass på den tiden då jag fortfarande gick på sats.

  • Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?

Jag gillar step och annan gruppträning som kräver lite kordination, lite dansinspirerat sådär. Gillar också att jogga, simma, promenera och cykla.

  • Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?

Allra helst med någon eller flera - varför vara själv när man kan få sällskap?

//tjejsnack igen


Nu ska jag fortsätta vara duktig och städa badrummet innan det är duschdags och sedan sängen som gäller. Kanske det också kan räknas som motion?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback