bröllopsdags...?

Vi har föresten börjat fundera seriöst på det där med bröllop. Men var, hur och när?

New York? Toscana? Ensamma? Med familjen? Hjälp mig, alla med ideér. Jag får nog börja rådda runt lite på
Bröllopstorget. För min del är det lättare att säga vad jag INTE vill än vad jag vill.

Exempel:

- Jag vill inte se ut som en maräng.
- Jag vill inte lägga tusenlappar på en klänning som jag använder en gång.
- Jag vill inte att femtioelva människor ska skandera "Kyss bruden! Kyss bruden" medan vi sitter och äter.
- Jag vill inte mata någon förutom möjligen skruttan med bröllopstårta.
- Jag vill inte dansa någon jäkla vals.
- Jag vill inte stå i centrum.
- Jag vill inte lova inför gud.


Jag vill...
- få en snygg flashig ring
- heta samma efternamn som skrutt och älsklingen
- åka på bröllopsresa
- ha smekmånad


Tips, någon?

Kommentarer
Postat av: Liljeholmsbron

Men lite Glitter och Glamour här där verkligheten bor .....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback