Äntligen!

Livet är tillbaka, vi har vårt internet igen!

Tyvärr är skruttan sjuk - igen, så jag missar denna helg:

1. Ettårskalas för lilla M.
2.
Nationalmuseum med älsklingen - vår 7-årsjubileumsaktivitet
3. Alla utomhusaktiviteter över huvudtaget.

Jag är extremt uttråkad efter ännu ett antal dagar hemma, har läst böcker en masse och pratat i telefon med gamla vänner. Bland annat min härliga vän E som faktiskt ska gifta sig i sommar, vilket jag helt missat. Så nu börjar jag bli sugen på att börja fundera på vårt bröllop igen. Vi har rätt många alternativ på hur vi skulle vilja ha det, frågan är ju bara hur vi ska lösa det med bröllopsresan och barnvakt. Och såklart det faktum att älsklingen vill gifta sig utan någon alls i närheten medan jag skulle vilja ha våra familjer där.

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Vad kul, har ju saknat dina inlägg :) Jobbigt när inte internet fungerar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback