tomgång

Jag vet att jag har varit rätt dålig på att uppdatera på sista tiden, och det märks väl i besöksstatistiken. Men det är väl så ibland, livet tar överhanden och inspirationen till att berätta om hur vi befinner oss i trädgården/på jobbet/ på dagis känns väl inte så enorm. Och tid til latt jaga runt efter intressanta ämnen att skriva om, det har jag ytterst sällan.

Så idag tänker jag bara berätta att skruttisen mår bra, men vill bli buren mycket, är väl i någon period just nu. Hon pratar hur mycket som helst, berättar saker, tex "Ti Olle" (ja, det handlade om henne och Olle på dagis), ber om saker "sjunga apa" (sjung Tänk om jag hade en liten liten apa) och jag ikväll lekt tills hon var så övertrött att hon var helt vrängd ut och in med våra vänners barn, 8 och 3 år, samt en liten femmånaders. Vi vuxna grillade och mådde allmänt bra i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback