värsta helgen

Åh, det har nog varit den värsta helgen sen skruttan kom tror jag. Hon har haft massor med förkylningsblåsor i munnen, och gnällt, gråtit, skrikit, konstant hela helgen. Dels för att det gjort ont såklart, men i förlängningen också för att hon inte kunnat äta och därmed blivit hungrig och inte kunnat sova och därmed blivit trött.

Och älsklingen var allergisk och trött och jag var trött och illamående och vi småbråkade, gnällde, storbråkade hela helgen till soundtracket av skruttans gnäll.

Idag är hon hemma från dagis och det spöregnar. Så jag tror jag ska undvika att skriva mer nu för att ingen ska bli neddragen i mitt svarta hål.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stackars dig, vilken hemsk helg! Unna dig en stor påse godis ikväll då skruttan somnat, det kan faktiskt underlätta lite för stunden

Postat av: floria

Tack! Det har varit det enda positiva i helgen - den tjocka och tunga godispåse som fick följa med hem från ica på lärdageftermiddagen. Fortfarande finns lite kvar som jag kanske skulle sätta i mig nu?

2008-07-08 @ 20:31:39
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback