semester från bloggosfären

Jag har lite semester från bloggen, delvis frivilligt. På dagarna är det svårt att hinna med eftersom jag fortfarande jobbar, och på kvällarna är älskade mamma hemma och jag vill bara umgås och inte ägna tid åt datorn. Det är rätt troligt att uppdateríngarna här blir lite sporadiska eftersom vår semester börjar nästa vecka, så planen är ju att vi ska vistas utomhus och göra roliga saker.

Jag är i alla fall i vecka nio nu, åtta plus något, och har lyckats fixa en inskrivningstid. Det verkar vara tight med tider på mvc, men det är ju sommar så det är väl inte så konstigt. Så nu ska jag gå på min födelsedag, innan jag hastar vidare till frisören. Älsklingen får alltså lite tid på sig att fixa tårta.

Illamåendet är mycket bättre, hoppas att det redan har lagt sig, det skulle vara så skönt. Det är ju en barnlek om jag får må så här bra. Det behövs, nu när jag inte bara har jobbet att klara av utan allt hemma också.

Hoppas att jag återkommer någorlunda snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback