något rätt måste jag ju göra i alla fall

Den stora skillnaden med att vara gravid denna gång är att jag inte har ringt mvc för inskrivning än, jag har ingen koll på vilken vecka och dag jag är i och jag kan inte gå och lägga mig och sova efter jobbet. Jag verkar inte heller ha lärt mig något, det var ju trots allt i början av 2006 jag var i detta stadie senast. Detta säger familjeliv om "min" vecka:

Kroppen: Det är bra att äta lite och ofta, magens matsmältning är långsammare
än förut och ger ofta upphov till gaser och att man känner sig uppsvälld eller obehagligt mätt.

JAHA! Nu förstår jag. Det är inte jag som är tjock. Det är gaserna. Jag har lyckats göra rätt, förutom det där med att äta lite. Jag äter mycket och ofta istället.

Jag vet, jag är jobbig, men jag har aldirg påstått att den här bloggen skulle handla om något annat än mig.



Jag?

Kommentarer
Postat av: Tiny

HAHAHHA. du är ju knäpp. (((:

Postat av: floria

Ok, ja kanske lite ;-)

2008-07-09 @ 07:41:06
URL: http://floria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback