vad som helst dom gör henne glad

Eftersom skruttan varit så dålig idag, och mest legat och sovit i min famn, så har jag varit alldeles för snäll hela kvällen. Hon fick en clementin efter att ha ätit en halv banan. Hon fick zappa med tv-kontrollen hur länge som helst. Jag har läst måånga böcker. Och nu får hon äta kanelknäcke i soffan. För varje smula som ramlar ner på golvet får jag lite ångest, det kommer ju massa folk till oss i morgon (kusiner från norr) och jag har ju som tidigare nämnt fått en helt ny pedantisk ådra. När ska vi hinna städa nu då?

Fick massa post idag, bland anant så har det visat sig att vår barnbokklubb gått ihop med
Lilla Svalan vilket i och för sig verkar bra, men tyvätt dyrare. Jag känner mig fattig, vi bor i ett dyrt hus och jag kommer inte få någon hel lön mer nu när jag går ner i tid från och med fredag nästa vecka. Känns lite tungt.

Kommentarer
Postat av: tiny

Så roligt när du skriver om corinne.. om du vill så får du gärna lägga in bilder oså.. man ser henne (och er (; ) allt för sällan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback