reafynd

Bara för att jag inte har något bättre för mig så tänkte jag skriva lite till.

Jag reafyndade igår, jättekul. Det var 50% på Monki, så jag köpte en vit/ljusgrå t-shirt för 50 kr, en blå med mönster för 50 kr och en mellangrå collegekofta med klädda knappar och stor krage för 175 kr. Lycka!

Shoppade också alldeles för många (fyra) böcker på pocketshop, så nu läser jag "Djävulen bär Prada"  på bussen till och från jobbet.

Inte för att det är kul att sitta på innerstadsbussarna i rusning, men det är bättre än att trängas i en alldeles för smal trappa i ett alldeles för folkfyllt Slussen bara för att tunnelbanan går tio minuter fortare. Funderar på om jag i sommar kan gå över till Djurgården och ta färjan till Slussen, eller blir jag sen till dagis då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback