mera stölder

men bara av knasiga listor, så jag tror inte någon bryr sig.

Dagens humör: lite stressad, men lugnare
Dagens borde: Städa köket, tvätta, gå och lägga mig - i tid ikväll!
Dagens frisyr: hrm. Jag hade en frisyr i morse, en hästsvans, men jag skulle inte kalla det frisyr längre.
Dagens klädsel: mörkgrå smala byxor med skärp från stockh lm, knallrosa tunika från H&M Organic cotton.
Dagens planer: dagen är avklarad, men kvällens plan är att försöka få lite ordning här hemma.
Dagens materiella vill ha: champagne. Drack mosserande vin på färjan, men champagne är ju alltid champagne.
Dagens längtan: Att älsklingen ska komma hem och att jag får höra att svärfar blir helt återställd.
Dagens fundering: hur mår min svärfar?
Dagens beroende: turkisk peppar. Godiset alltså.
Dagens tråkigaste: ösregn.
Dagens personer: mina härliga kollegor och min underbara dotter.
Dagens roliga: chefen och dottern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback