lunch med mera

Jag har fortfarande tråkigt. Skruttan ska hämtas halv tre-tre, och som det känns nu så hämtar jag henne så tidigt som möjligt. Att det ska vara så svårt att sysselsätta sig utan henne.

Läste precis i en
blogg om hur jobbigt det var att sitta bredvid en gravid kvinna på bio, hon andades visst på ett alltför ljudligt sätt. Gosh, undrar hur irriterande jag är för många? Som gravid så svalde jag hela tiden, det var halsbrännans fel... Å andra sidan så gick jag itne speciellt mycket på bio.

Nu ska jag äta lunch, sen ska jag försöka vara lite duktig. På att-göra listan står diverse hjärndöda ting, som att slänga döda krukväxter, att rensa lite i garderoben och att spreja mina gore-texstövlar med impregnering. Jag vet, skulle gjort det för en månad sen. Övrig städning ska jag ta imorgon, vi får ju besök i helgen. Svärmor ringde nyss, och lämnade över lördagens program.

1. Junibacken
2.  Restaurang Leonardo

Det är 60-årsdagen som ska firas. Det stora firandet kommer i september, då vi ska åka hit:

image10 Detta hus i Toscana ska vi troligen bo i, de h
 kommer hyra hela så att vi slipper bo med okända människor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback