hemskt just nu

Äntligen är skruttan frisk efter att ha varit riktigt dålig i några dagar. Kusinerna var här i helgen, men det hjälpte inte, hon orkade inte alls leka, ville bara ligga i famnen. I fredags hade hon 40 graders feber, och vi tog oss till vårdcentralen där läkaren gav henne hostmedicin.

Nu är det andra saker som fyller huvudet. Svärföräldrarna är i Barcelona, där min svärfar har fått en stroke. Idag åkte älsklingen dit, kom precis fram. Så jag och skruttan är ensamma hemma, och vet inte när älsklingen kommer hem alls. Det beror på när de kan forsla hem min svärfar. Det känns tungt, jag hoppas inte att han får några men. Som det är nu har han tappat synen, och svullnaden i hjärnan har ännu inte gått ner.

Imorgon får skruttan följa med mig med Vikingline, vi har planeringsdag med jobbet.

Kommentarer
Postat av: tiny

men usch!! O: Hoppas verkligen att allt går bra med honom och att det inte blir några men.. otäckt.. ): Tänker på er.. KRAM hälsa stefan..

Postat av: floria

visst är det! Känns jättejobbigt. Och hela vardagen bara strular ihop sig nu. Tur att jag har en förstående chef... Kram!

2008-01-29 @ 21:34:29
URL: http://floria.blogg.se/
Postat av: Daniela

Hoppas också att allt kommer gå bra!! Hälsa från mig också...kram!

2008-01-30 @ 10:02:02
URL: http://xlii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback