försöka vara rolig

Antingen så kan jag försöka vara lite rolig och typsikt mammig och beskriva vad den lilla skruttan lyckades med igår. Men det är nog inte riktigt min grej att glatt utbrista vad duktig min lilla tjej är som klarar av pottan. Så fick jag det sagt på ett snyggare sätt... Nåja, det var dessutom en överdrift.

Annars?

Jag läser modebloggar för fullt och vill mest kräkas på högstadienivån på de flesta - kan ju kanske bero på att de flesta som skriver fortfarande verkar gå i skolan, även om jag tror att det är gymnasiet det handlar om.

Själv har jag trots bostadsadress Stockholm precis shoppat loss på
hm.com. Massa härliga toppar bland annat, och så lite byxor och skor, bland annat detta:

image3image4image5

Så spännande är jag i klädstilen... Men jag gillar mönster trots att jag sällan vågat mig på att använda det, så nu tänkte jag försöka bli lite modig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback