update

1. Jag är hungrig, och det enda som finns hemma är godis och riskakor. Och jag har levt på godis så länge att mitt samvete och min kropp klarar inte mer (hrm... rättare sagt, jag är irriterande trött på de sorter vi har hemma), så det blir riskakor.

2. Älskling jobbar sent eftersom han blir hemma imorgon, nu när skruttan blev sjuk.

3. Jag missar utbildningen jag längtat efter imorgon. Så tråkigt. Jonas Reinholdsson har jag hört förut, men infomationen om
BBIC vill jag ha helst igår. Så spännande, har varit intresserad av att jobba enligt metoden sedan jag gick ut sopis, och nu får jag chansen - så blir skruttan sjuk lagom till min första kontakt!

Dagens:
Kläder: aptrista gamla byxor från Gina tricot, grön blus från H&M och älsklingens H&M-cardigan som är för liten för honom men för stor för mig.
Bok: läser fortfarande Gregorius, men längtar efter nästa bokklubbsbok: En sorts kärlek av Ray Kluun. Både min vän E, kollegan K och Malou påstår att den är fantastiskt bra, så nu kan jag knappt hålla mig.
Mår: Irriterad, trött, men jag måste ju erkänna att det är liiite skönt att slippa jobbstressen och vara hemma. Men det tänker jag bara för att jag inte var hemma från jobbet förrän efter åtta igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback