tjejsnack

Jag hittade en sida där det refererades tillbaka till fenoment slam, som alla som en gång i tiden hade brevvänner före internets tid troligen känner igen. Ett slags frågeformulär som skickades runt tills flera olika personer svarat på frågorna och sedan tillbaka till den som skapat det. Himla roligt, tyckte jag. I tjejsnack så får man varje vecka ett antal frågor att svara på - fantastiskt kul!

Men jag måste länka till
sidan, och det krävs en banner eller något sådant, och jag förstår verkligen inte hur man ska göra, dataokunnig som jag är. Har kastat ut en fråga till syster och hoppas på svar, så jag får vara med.

Ska svara på lite frågor bara för skojs skull nu!

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Oh, jag kommer ihåg slam! Jag gjorde en massa egna, men fick aldrig tillbaka någon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback