tjejsnack no 2

Bästa/värsta:

  • Minnet?

Det bästa minnet är första tiden/dygnet/veckan/året och så vidare med dottern, såklart. Har nog inte haft något underbarare som hänt i mitt liv.
Det värsta alla kategorier var telefonsamtalet då jag fick veta att min bästa vän var död.

  • Resan?

Har mest härliga resor bakom mig, men får nog säga New York eftersom jag är så förälskad i stan.
Värsta resan... möjligen en midsommar på Gotland då det spöregnade konstant, och vi var där tillsammans med 30 killar från Korpilombolo och tre tjejer som kände varandra men inte mig och struntade totalt i mig hela helgen. inte för att killarna var otrevliga på något sätt, men de blev ju väldigt fulla och det gjorde kommunikationen något svårare.

  • Maträtten?

Jag gillar ju det mesta i matväg, men det bästa den senaste tiden var pilgrimsmusslorna från La Dame Noir.
Det värsta är lever som jag inte äter alls.

  • Köpet?

Min james jeans. Ack så dyra, men de sitter som mjukisbyxor i känslan och passformen är perfekt, så jag skulle kunna använda dem dag som natt i flera år till om det inte varit så att de börjat bli så slitna nu att jag måste spara på dem.

Sämsta köpet är nog min fina kappa från Kookaii, kostade som jeansen, men fäller så mycket att det knappt går att ha den på sig. Har använt den bara ett fåtal gånger.

  • Egenskapen hos en vän?

Att personen bryr sig - på riktigt.
Värsta - när de tänker mer på sig själva än på andra och inte bryr sig om vad (jag i det här fallet) vill eller känner.

Tjejsnack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback