skulle ju sova...

... men nu när jag är ensam hemma så känner jag mig som en tonåring (det var en liten blinkning till dig, hamburgskan) på skolresa och fastnade framför "Sex lektioner i kärlek".

Bara att hoppas på att skruttan tycker att det är en jättebra idé att sova länge i morgon, och sedan hänga framför barnkanalen tills jag orkar börja med alla måsten.

I alla fall kommer en gammal barndomskompis på middag/fika/någonting i matväg men troligvis utan vin eftersom hon med all säkerhet kör bil i morgon. Roligt att få se någon människa som kan tala i meningar längre än 1-2 ord på en dag.

Det där med att folk kör bil hit är föresten en sidoeffekt av att bo i hus. Tänk på det. Om man inte bor i en väldigt liten stad förstås. Det spelar ingen roll hur många gånger jag säger att bussen till Slussen bara tar en kvart ,det är som att vi bor i världens utkant i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Rhoena

Ska sätta igång, men säg gärna vad du vill ha för stilmall och färger så jag vet :)Föröskte börja men det är svårt när jag inte har något att gå på, så det blir din stil och inte min :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback