skön helg och aktiv måndag

Helgen har varit oerhört skön, datorn har legat snällt förpackad på sin plats på hyllan under vårt fula Ikeasoffbord.

Internet bråkar, snoret rinner och skruttan stupade i soffan efter ett tjugo minuter långt trötthets-vredeutbrott redan vid halv sex, vaknade i tjugo minuter för fem minuters bolibompa, pyjamas och blöja samt en flaska välling, sen var det bara att dimpa ner henne i sängen.

Jag hämtade en fin sommarklänning som jag beställt till henne på hm idag.
                                                                    image42

Jag måste sluta shoppa så mycket på hm, min garderob kommer snart se ut som en H&M-butik. Jag kikar just nu i La Redoute-katalogen och har kärat ner mig i en virkad klänning som finns där, frågan är ju bara när jag skulle använda den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback