Listor från Tiny

Tiny

Hur mycket är klockan just nu?
19:39

Fullständigt namn?
Denice Sofia Cecilia

Vart vill du bo?
Här, där jag bor, i vårt hus i Nacka.

Hur många barn vill du ha?
Ett till i alla fall.

Vill du gifta dig?
Ja, får väl se när, var och hur bara. Jobbiga beslut, både praktiskt och ekonomiskt.

Rullar du spagetthin eller skär du den?
Jag rullar såklart, jag är värsta experten.

Har du ätit sushi?
Ja, gillar bästa avokadosushi eller california rolls, när det gäller de med fisk gillar jag laxen, helst inte de andra fiskvarianterna.

Favoritglass?
Märken snarare än sorter: Ben & Jerrys, Hägen Daas, till exempel Strawberry cheesecake och de flesta chokladvarianter.

Hur många sorters flingor har du i köksskåpet?
Inga - men icas basmusli och så en hallon/persikamusli med små flingor i.

Humör?
Lätt uppgiven men förväntansfull inför helgen.

Jag har tråkigt, Tiny räddar mitt liv. Skrutt sover bredvid mig, men är på väg att ramla ur soffan och kommer vakna om jag flyttar henne, så det är bara att sitta kvar.

Kommentarer
Postat av: tiny

Haha. listor är så bra som tidsfördriv!! Om du kollar i min blogg så har jag soreterat upp alla listor oså i en egen "mapp".. om du har tråkigt någon mer gång. q: Pussa på C från mig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback