fler frågor

  • Hur ofta äter du mat ute?

Periodvis någon gång i veckan, men i alla fall ett par gånger i månaden.

  • Vad/vart äter du då helst?

Kvällstid italienskt, lunchtid gärna indiskt. Kina är inte heller fel såklart, eller thai. Kan rekommendera kinarestaurangen i Hammarby Sjöstad. Gillar också ett ställe som heter Missisppi Inn. När det gäller indiskt är ju Tre Indier en klar favorit.

  • Vad har du på din favoritpizza?

Gillar mozzarella, tomat, champinjoner... jag är ganska ombytlig av mig, men bara färska, fräscha ingredienser, inget konserverat för mig tack.

  • Provar du ofta nya ställen/maträtter, varför/varför inte?

Ja, älskar att gå ut och äta. Sen skruttan kom har det dock blivit mycket mindre, å andra sidan har det blivit mer sedan jag började jobba inne i stan.

  • Går du ofta på café och fikar, vad?

Nej, sällan. Oftast te/kaffe och smörgås om jag är hungrig eller så blir det kanelbulle/något chokladigt.


Från tjejsnack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback