favoritbloggar

Konstigt så fort energin kom tillbaka med lite läsning.
Jag satt och slösurfade lite, och kom fram till att det är ju såklart dags för en liten lista med mina favoritbloggar. De där som alltid är lite uppiggande att läsa, även om såklart inte alla inlägg är alldeles underbara.

Så utan inbördes ordning:

rhoena och tinys, mina söta systrar. Så bra och härligt med bloggar så att jag håller lite koll på vad som händer i deras liv mitt i allt. Jag orkar ju aldrig prata i telefon, jag hatar alla samtal som varar längre än fem minuter om det inte är mamma jag talar med.

Alltid lika roliga bloggkommentatorerna, det finns i alla fall en bloggvärld där de som skriver är närmare trettio än tjugo liksom jag.

Emma som jag fatnade för eftersom hon har en sådan härlig blandning i bloggen, både tänkvärt och personligt och alltid ett bra språk, härligt för en språkfacist som jag. Det är lite som det bedårande barnet, det är språket som gör det, och så är det ju alltid kul att småfnissa lite.

Hanna Fridén har jag tröttnat lite på, men det är skönt med någon som är så sig själv, så jag kommer säkert hitta tillbaka, hon ligger kvar  bland favoriterna. Ingen kan ju passa mina smaklökar jämt. Men nu när jag läste ikapp mig inför inlägget så ångrar jag mig. Hanna är bland de allra bästa. Förlåt min tvekan!

Och så mitt lilla pinsamma: Engla. Från början fastnade jag bara för att hon var gravid och ändå ade snygga kläder, jag gick ju runt i trista H&Mjeans och Ginatricottoppar hela tiden, och sen så fortsatte jag för att hon var lite personlig och spännande. Nu är hon ingetdera, men det har blivit mitt beroende. Som andra läser skvallertidningar.

Kommentarer
Postat av: tiny

en fråga: Har C en bok som heter småflodhästarnas äventyr?

Postat av: Emma

Tack för de vänliga orden!
Ha en trevlig kväll!

2008-02-25 @ 19:29:06
URL: http://emmefjuttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback