tråkigt

Jag har tråkigt. Älsklingen är på en auktion med en kompis idag, och jag och skruttan skulle på glögg hos min vän A som har en dotter i samma ålder som skruttisen. Så ringde hon och berättade att lilla H kräkts inatt, vilket gjorde att jag ville hålla mig kvar här, miltals därifrån. En annan kompis kom hit och fikade med sina barn, men jag är fortfarande uttråkad.
Bebisen rör på sig i alla fall, det är lite mysigt att ha tid att tänka på det. Skrutt somnade nämligen strax efter fem, förkyld, nästanfebrig fast inte febrig, grinig och trött efter att ha somnat sent igår, vaknat tidigt på morgonen och inte sovit alls under dagen.

På måndag och tisdag är jag tf enhetschef på jobbet, så håll tummarna för att allt går som på räls så jag inte gör bort mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback