tjejsnack för någon senare gång i ordningen

 Vad gör du när du är:
- Arg?
Skäller och gnäller, piper på som en liten iller, tjatar och tjafsar och är nog allmänt jobbig att ha att göra med. Eller om det är på jobbet så går jag in till någon kollega och spyr ur mig, sedan brukar jag ringa personen och säga vad jag reagerat på, om det är någon professionell, är det en brukare så går det ju inte att göra så mycket.

- Ledsen?
Har tyvärr en tendens att gråta eller sitta i soffan/sängen och se lidande ut.

- Nedstämd?
Kramar skruttisen. Ringer mamma, eller ringer älsklingen.

- Glad?
Jag får massa energi och blir aktiv.

- Nykär?
Tja, det var ju några år sedan efter sju år tillsammans med en och samma.

Ordspråk:
- man hinner med nästan hur mycket som helst om man bara inte gör sig någon brådska.

Jaså, liksom. Och hur då?

- Bästa ordspråket?
Framsteg är omöjligt utan förändring, och de som inte kan förändra sina tankar och åsikter kan inte ändra någonting.

- Ditt egna påhittade ordspråk?
Har inget, jag lever nog bara efter "Var positiv, det ordnar sig alltid på ett eller annat sätt" och "det är ingen mening att gräma sig, skulle jag göra om valet så skulle jag säkert valt samma sak trots allt"

- Bäst sagda av ett barn?
Kolla in denna blogg där skruttans kusin K säger massa gulliga saker.

- Ordspråk du lever efter?
Se ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback