jag snor en utmaning

från ett bedårande barn.

Men visst ska inte utmaningar vara något man vill sno??

Tre namn du går under:
1) Bubbas
2) Denice
3) ......? Jag lovar, kärt barn har INTE många namn!!!

Tre saker som skrämmer dig:
1) Döden
2) Sjukdomar
3) många myror på samma ställe

Tre saker du har på dig just nu:
1) jeans (Marilyn från Lee)
2) t-shirt från Monki
3) Förlovningsring

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) .... hrm...
2) lite...
3) pinsamt. Kommer inte på någon.

Tre sanningar om dig:
1) jag äter när jag är ensam och har tråkigt
2) vill vara bäst i allt utom sådant som kräver fysisk aktivitet
3) spenderar alldeles för lätt pengar

Tre av dina intressen:
1) läsa
2) Shoppa
3) resa

Tre saker du verkligen vill ha just nu:
1) mer pengar
2) Sol
3) några nya klänningar

Tre människor du utmanar:
rhoena
tiny

emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback