Mening

Åh, vet inte ens om det är någon mening med att skriva här, men jag kan ändå inte riktigt låta bli. I alla fall kan jag göra det för min egen skull, även om antalet besökare är skrattretande lågt.

Det är alldeles för sent idag igen, fastnade i en annan blogg nu när jag har datorn alldeles för mig själv. Ska gå och lägga mig när jag skrivit dessa rader.

Lillgumsan har bara sen jag senas skrev blivit jättemycket stadigare, står upp tills hon själv väljer att sätta sig, och går omkring själv om man håller henne i ena handen. Annars har hon egentligen varit lite grinig idag, men jag har inte låtsats om det utan planterat björnbärsbusken, krusbärsbusken och klematisen i alla fall, glömde dock spaden därute...

Idag klädde vi oss i:
jag: olivgröna byxor och ljusblå tröja (H&M resp esprit - bara sköna kläder helt enkelt, ganska gräsligt fult dock...) och lillan svarta strumpbyxor, vit mesströja och jeansklänning med nyckelpigor.


Åh... det glömde jag. Förskoleplatser verkar vara ett mycket större problem än vad vi trodde. Paniken växer bara jag tänker på det, så därför gör jag det inte just nu. Strutsar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback