Vila

Nu får bloggen vila i några dagar, tills jag har börjat jobba och får en stund över på lunchen.

Lillskruttan har i princip slutat sova på dagen, om inte bara korta lurar räknas, så det finns ingen tid till skrivande. Och lite lugn och ro krävs för att jag ska kunna koncentrera mig på att skriva.

Hon har börjat nicka och mmm:a till allt, hur gulligt som helst. Ibland skakar hon dock på huvudet, och skrattar iofs, ser lite lagom full i fan ut. Hon klappar händerna när man ber henne, och hittar på nya knasiga lekar hela tiden. Ta av sig strumpan och be mig sätta på den femton gånger isträck till exempel. Klättra upp och ner i knät med katten är en annan. Mata mig med sin tuggade mat, sin tandborste eller diverse leksaker är en annan.

åh, vad jag kommer sakna henne hela dagarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback