Tröttast

Jag är tröttare än tröttast, har de svartaste ringarna under ögonen, och dessutom de mest upp-pumpade brösten med det absolut snyggaste blåa spindelnätet på.

Det är inte alltid helt kul att vara gravid. Jag mår inte speciellt illa, men eftersom jag måste äta saker hela tiden för att inte känna mig orolig i kroppen, så kommer jag med största säkerhet gå upp extra mycket i vikt istället.

Hela helgen har jag legat som i dvala, varit helt slut tre timmar efter att jag gått upp på morgonen. Färsökte vika lite tvätt men var tvungen att sätta mig ner efter fyra par kalsonger och två lakan. Hoppas detta går över snart, har redan ångest inför arbetsdagen i dag. Jobbar till halv sju, rena döden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback