Oro

Jag tror jag håller på att bli knäpp.
Jag oroar mig för att graviditetstesten har lurat mig, för att jag inte känner något annat än att brösten är ömma, för att få missfall, för att samma sak ska hända som första gången jag blev gravid, för att börja må illa... Suck. Är det ett tecken på att jag håller på att bli galen, på att hormoner studsar runt i kroppen eller bara på att det inne i mig bor en liten mes?

Idag bokade jag tid för inskrivning. Det blev den 18 januari, enligt barnmorskan jag pratade med så är jag i v 7+ någonting, det som många kallar v 8. Usch, när jag går dit så måste jag berätta hela min historia och försöka ställa lite krav på tidigare ultraljud, hoppas jag lyckas. Gick privat förra gången, har fått för mig att det är lättare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback