oro

Suck... oron och nojjorna har slagit till på allvar. Jag tycker att mina symptom försvinner hela tiden, jag tror att de två testerna jag gjort visat fel, bara för att det inte var starka streck något av dem, jag tror att jag håller på att få missfall hela tiden. Jag får ta och ge mig, det är ingenting som jag själv kan påverka ändå.

Sitter på jobbet, men får inget gjort, det bara snurrar i huvudet. Och jag som trodde att marken skulle sluta skaka, det gör den inte, det är snart jordbävning under fötterna på mig.

Måste ringa MVC imorgon, så jag kan lugna ner mig lite grann. Är i vecka 7+1 enligt familjelivs kalender, beräknat på menscykelns längd och senaste mensen, det är så tidigt och så längt kvar att jag får krupp.

Senast mådde jag ju så illa också, inget sådant nu, bara vaga aningar. Jag kan ju lika gärna vara skengravid, min kropp producerar graviditetshormomer på pin kiv.


Har inte kommit in på familjeliv idag, kolla gravid.se för info om någon annan liksom jag har svårt att tåla sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback