Inskrivning på mvc

Oj, vad mycket information jag fick... Bm frågade såklart om mitt jobb och mina telefonnummer, om sjukdomar i släkten och hos mig, och så lite om älsklingen såklart. Sedan informerade hon om mat och träning och förtur på södersjukhuset och södra bb -vilken tur jag har!! Livsmedelsverket.se har bra info. Hon berättade också vilka sjukgymnaster de samarbetar med, och frågade lite om min historia. Kollade urinen, inte helt bra, jag kan ha uvi och ska lämna nytt prov. Sen passade hon på att ta cellprov för att det skulle bli av (och aj vad det gjorde ont den här gången, det gjorde det inte sist). Och så nålstick såklart, inte kul det heller, men jag överlevde det också. Både blodsockret och hb:t var bra. Så nu har vi en läkartid om två veckor, remiss till UL är skickad och jag har en ny tid med bm i april. Om allt går som det ska. En och en halv timme tog det, hela besöket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback