ett plus

Shit! Där kom det- Det borde inte varit oväntat, vi borde varit förberedda, men inte.

Ett svagt plus på clearblue graviditetstest, så svagt att jag först inte såg att det faktiskt var där.

Men det var det.

Jag försökte fotografera det, men det gick inte, det blev bara vitt och suddigt allting. Hade varit något annars...

Jag ska göra ett till, för säkerhets skull. Sambon vågar inte tro på att det är sant.


Det kom rätt, och fel i tiden. Men det där får visa sig, jag ska bara få marken att sluta skaka och oss att sluta darra, och så börja tro på att det faktiskt är så här.


Jag är gravid. Jag har fått ett plus på graviditetstestet. Jag har inga illusioner om vad som kommer hända eller hur det ska gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback